Telefonica Peru valitsee Tecnotreen toimittamaan uuden Service Delivery Platform –palvelun

Tecnotree, maailmanlaajuinen telealan BSS-ratkaisujen toimittaja, ilmoitti tänään allekirjoittaneensa sopimuksen Telefonica Perun kanssa korvaamaan nykyisen palvelutuotantoalustansa. Tämän sopimuksen myötä Tecnotreen Latinalaisen Amerikan markkinaosuuden kasvu jatkuu ja osoittaa edelleen sitoutumista kasvattamaan liiketoimintaa erittäin vahvoilla asiakastarpeisiin sopivilla tuotteilla.

Tecnotree-ratkaisun avulla Telefonica Peru voi siirtyä täysin uuteen ja integroituun Digital Service Management -ympäristöön, joka perustuu microservices orkestrointiin, nopeuttaa palveluiden luomista ja toimittamista, nopeuttaa markkinoillepääsyä ja lisää liiketoimintamahdollisuuksia.

Tecnotreen toimitusjohtaja Padma Ravichander sanoi: ”Operaattoreiden on nopeutettava palvelun käyttöönottoa ja kaupallistamista, jotta ne vastaisivat nykypäivän digitalisoinnin tarpeita. Olemme iloisia voidessamme työskennellä Telefonican Perun kanssa ja luoda luotettavan kumppanuuden digitaaliseen muutosmatkaan.