Tecnotreelle 2,5 miljoonan Yhdysvaltain dollarin ostotilaus BSS Suite -tuotteen hallintapalvelu- ja vuosihuoltosopimuksen jatkamisesta

Suomi – huhtikuu 2020: Tecnotree, maailmanlaajuinen televiestintäalan yritystukijärjestelmien tarjoaja, ilmoitti tänään, että johtava Afrikan ja Lähi-idän matkapuhelinpalvelujen tarjoaja on uudistanut Tecnotreen BSS Suite -tuoteperheen vuosittaisen hallintapalvelusopimuksen suurimpien Afrikan-toimintojensa osalta. Sopimuksen arvo on 2,5 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria..

Sopimuksen uusiminen jatkaa operaattorin 20-vuotista suhdetta Tecnotreen kanssa ja vahvistaa kummankin osapuolen jatkavan sitoutumistaan operaattorin liiketoiminnan kasvun nopeuttamiseen sekä sen IT-järjestelmien toiminnan tehostamiseen.

Operaattorin liiketoiminnan jatkuvuutta, tavoitteita ja liikevaihdon kasvattamista tukevien avaintoiminnallisuuksien lisäksi vuosihuoltosopimus jatkaa asiakkaan nykyisten Tecnotree-järjestelmien ylläpitoa, joita ovat Customer Lifecycle Manager, Wholesale Billing System, Convergent Billing System, Unified Product Catalogue, Trade Partner Portal, Prepaid Pin Management System, Closed Loop Feedback ja Mobile App.

Tecnotree tukee asiakasta tämän digitaalisessa muuntautumisessa tavanomaisesta viestintäpalveluiden tarjoajasta digitaalisten palveluiden tarjoajaksi ja auttaa samalla asiakasta toteuttamaan visionsa kokonaisvaltaisesta valmistautumisesta digitaaliseen disruptioon. Tecnotreen ratkaisut mahdollistavat digitaaliset kokemukset kaikissa operaattorin liiketoimintaprosesseissa ja kanavissa sekä yhtenäisen, saumattoman ja yksilöllisen asiakaskokemuksen.

“Tämä on lisävahvistus vankasta kyvystämme tukea suuria operaattoreita, koska ymmärrämme syvällisesti heidän toimintaansa Afrikassa ja Lähi-idän alueella. Lisäksi ymmärrämme, että asiakkaat vaativat operaattoriltaan jatkuvaa kehityksen kärjessä olemista nopeasti kehittyvillä televiestintämarkkinoilla”, sanoo hallintapalveluista vastaava johtajamme Sanjay Ketkar. ”Tämä sopimus on osoitus kahden vuosikymmenen kumppanuuden aikaansaamasta luottamuksesta organisaatioidemme välillä. Teknologian yhdistäminen perinteisiin arvoihin, kuten luottamukseen – joka on tulevaisuuden aito digitaalinen valuutta – muodostaa varteenotettavan menestysreseptin mille tahansa innovatiiviselle organisaatiolle”, hän lisää

TECNOTREE LYHYESTI

Tecnotree on maailmanlaajuinen tuotteiden, asiakkaiden ja tulojen hallintaan tarkoitettujen IT-ratkaisujen toimittaja televiestintäalan tarpeisiin. Tecnotree auttaa viestintäpalvelujen toimittajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinoita. Tecnotree antaa palveluntarjoajille mahdollisuuden ansaita rahaa palvelupaketeista, tarjota yksilöllisiä käyttäjäkokemuksia ja tuottaa lisäarvoa asiakkuuden koko elinkaaren ajan. Tecnotreen noin 600 televiestinnän asiantuntijaa palvelee noin 90:tä palveluntarjoajaa noin 70 maassa. Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V.