TECNOTREEN PALKITSEMIS- JA NIMITYSVALIOKUNTA EHDOTTAA YHTIÖKOKOUKSELLE UUSIA HALLITUKSEN JÄSENIÄ

Tecnotree Oyj:n palkitsemis- ja nimitysvaliokunta ehdottaa 30.5.2018 pidettävälle yhtiökokoukselle, että hallituksen uusiksi jäseniksi nimitettäisiin Mike Shinya ja Andrew Price Viking Acquisitions Corp.-yhtiöstä.

MIKE SHINYA

Mike Shinya on toiminut pääomasijoittamiseen keskittyvänä operatiivisena neuvonantajana vuodesta 2016 lähtien. Hän on lisäksi toiminut HP Softwaren globaalina myyntijohtajana vuosina 2014-2015, Seal Softwaren hallituksen puheenjohtajana vuosina 2010-2013, IBS Groupin toimitusjohtajana vuosina 2008-2010 ja Micro Focus Groupin operatiivisena johtajana vuosina 2006-2008. Shinya on Britannian kansalainen. Hän on koulutukseltaan kauppatieteiden kandidaatti (BA Hons.).

ANDREW PRICE

Andrew Price on toiminut Trilogy Financial Servicesin talousjohtajana vuodesta 2009 lähtien. Ennen vuotta 2009, Price toimi Trilogyn tuotehallintajohtajana vuosina 2004-2008, tuotepäällikkönä vuosina 2000-2004 ja ohjelmistokehittäjänä vuosina 1996-1999. Hän on lisäksi toiminut Update Software AG:n hallintoneuvoston jäsenenä vuosina 2014-2016. Price on Yhdysvaltain kansalainen. Hän on koulutukseltaan tietotekniikan kandidaatti (BA) ja sähkötekniikan kandidaatti (BS).

Muilta osin Tecnotreen palkitsemis- ja nimitysvaliokunta palaa hallituksen kokoonpanoon myöhemmin.

LISÄTIETOJA:
Harri Koponen, Tecnotreen hallituksen puheenjohtaja,