Priyesh Ranjan nimitetty Tecnotree Oyj:n talousjohtajaksi; Priyesh eroaa Tecnotree Oyj:n hallituksesta

Rahoitusalan ammattilainen BA Priyesh Ranjan (syntynyt 1980) on nimitetty Tecnotree Oyj:n talousjohtajaksi ja Tecnotree Oyj:n johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.7.2019. Priyesh on aikaisemmin toiminut johtajana Platinum -konsernissa ja Ernst & Young LLP:ssä ja hänellä on yli 15 vuoden kokemus talouden johtotehtävistä kansainvälisessä toimintaympäristössä.

Nimityksestä johtuen, Priyesh Ranjan eroaa välittömästi Tecnotree Oyj:n hallituksesta. Neil Macleod (puheenjohtaja), Jyoti Desai (varapuheenjohtaja), Kaj Hagros ja Conrad Neil Phoenix jatkavat hallituksessa.

Yhtiön nykyinen talousjohtaja, Kirsti Parvi, jatkaa yhtiössä.

”Toivotan Priyeshin tervetulleeksi uuteen rooliin Tecnotree Oyj:n talousjohtajana ja Tecnotreen johtoryhmän jäsenenä. Haluan myös kiittää Kirstiä hänen panostuksestaan viime vuosien aikana”, kommentoi toimitusjohtaja Padma Ravichander.

1.7.2019 alkaen johtoryhmä koostuu seuraavista jäsenistä:

- Padma Ravichander (toimitusjohtaja)

- Priyesh Ranjan (talousjohtaja)

- Indrajit Chauduri (tuotehallintojohtaja)

- Sanjay Ketkar (tuotekehitysjohtaja)

- Sheela Singh (johtaja – Quality & India Center Head, Tecnotree Convergence Private Limitedin hallituksen jäsen)

- Leena Koskelainen (johtaja, operointipalvelut)

- Roopesh Joshi (johtaja, globaali myynti)

- Anil Peter Monteiro (johtaja, henkilöstöhallinto)

- Armando Martinez (johtaja, Latinalaisen Amerikan myynti)

Padma Ravichander, toimitusjohtaja