Latest News

Telecom-alan digitaalisten ratkaisujen maailmanlaajuinen toimittaja Tecnotree ilmoitti tänään, että TM Forum, digitaalisen liiketoiminnan muutosta yhteistyön kautta ohjaava teollisuusyhdistys, myönsi sille Gold Badgen Open API:ien noudattamisesta. Tämän merkittävän saavutuksen ja palkinnon avulla Tecnotree johtaa alaa vaatimusten mukaisten Open API:ien suhteen ja siitä tulee ensimmäinen TM Forumin jäsenyritys, joka on saavuttanut kultatason maailmanlaajuisesti!

TM Forumin REST-pohjaiset avoimet sovellusliittymät on kehitetty yhteistyössä käytettäväksi erilaisissa skenaarioissa, mikä antaa palveluntarjoajien sisäisesti mahdollisuuden muuttaa IT- ja operatiivista ketteryyttään ja asiakaslähtöisyyttä samalla, kun ulkoisesti tarjotaan käytännöllinen lähestymistapa monimutkaisten digitaalisten palvelujen saumattomaan päästä päähän –hallintaan. Vaatimustenmukaisuussertifikaatti osoittaa, että yritykset, kuten Tecnotree, ovat onnistuneesti suorittaneet avoimen sovellusliittymän käyttöönoton.

Tecnotree on keskittynyt tuoteinnovaatioihin, standardointiin ja vastaamaan maailmanlaajuisen viestintäalan odotuksiin, ja tämä Digital BSS Suite 5 - tuotteiden akkreditointi asiakas-elinkaari-, veloitus-, laskutus-, tuote- ja tilausalueilla antaa sysäyksen digitaalisen muutoksen tarpeet.

"Onnittelemme Tecnotreen Gold Open API conformance -sertifikaatista. Tämä sertifikaatti osoittaa, että Tecnotree on saanut onnistuneesti päätökseen avoimen sovellusliittymän käyttöönoton, joka on kriittinen uusien digitaalisten palvelujen ja sovellusten rakentamisessa ", kertoi George Glass, TM Forumin teknologiajohtaja. "TM Forumin Open API -ohjelma on kasvanut merkittävästi sen perustamisesta viisi vuotta sitten. Avoimia sovellusliittymiä on käyttänyt yli 1900 yritystä ja 22 000 henkilöä, ja niitä käytetään kaikkialla maailmassa mahdollistamaan saumattomasti yhdistettävät, yhteentoimivat ja siirrettävät palvelut monimutkaisissa ekosysteemipohjaisissa palveluissa. "

Tecnotreen tuotejohtaja Sajan Thomas kommentoi saavutusta: "Olemme sitoutuneet edistämään yhteentoimivuutta digitaalisessa ekosysteemissä TM Forum Open -sovellusliittymien avulla ja tukemaan DSP: n erilaisia vaatimuksia." Hän lisää myös, että kultamerkin vaatimustenmukaisuussertifikaatti on todellinen osoitus pyrkimyksistämme tarjota asiakkaillemme luokan parhaita BSS-tuotteita.

TM Forum -sertifioitujen avoimien sovellusliittymien tarjoama Tecnotreen Digital BSS Suite 5 antaa viestintäpalveluntarjoajille mahdollisuuden muuttaa digitaalisten palvelujen tarjoajia. Matka luodaan avaamalla BSS-resursseja kohti alustapohjaisia liiketoimintamalleja ja yhdistämällä digitaalisia yhteisöjä hyödyntämään Open API: ita kykenemällä kaupallistamaan ne ja julkaisemaan uusia yhdistettyjä palveluita ketteryästi ja nopeasti.

Tecnotreen Digital BSS Suite 5: n avulla DSP: t voivat kohdistaa, sisällyttää, hallita ja palkita tilaajia palautteen perusteella samalla kun niitä veloitetaan ja laskutetaan kaikenkattavasta älykkäästä digitaalisesta lompakosta.

LISÄTIETOJA:
Padma Ravichander, toimitusjohtaja