Tecnotree julkistaa uuden sukupolven Digital BSS Suite 5:n digitaalisille palveluntarjoajille

Espoo, Suomi: Tecnotree, maailmanlaajuinen telecom-alan IT-ratkaisujen toimittaja, jolla on 40 vuoden kokemus teleliikenteessä, esittelee tänään globaaleille markkinoille suunnatun Digital BSS Suite 5:n, joka auttaa viestintäpalvelun tarjoajia heidän digitalisoitumishankkeissaan. Se muuttaa radikaalisti liiketoiminnan ja IT:n hallintajärjestelmiä valmistauduttaessa seuraavan sukupolven verkkojen ja palveluiden käyttöönottoon.

Digital BSS Suite 5 sisältää täyden valikoiman tuotteita, joilla voidaan luoda ekosysteemi digitaalisia sekä perinteisiä palveluita tarjoavien kumppaneiden kanssa, kaupallistaa avoimia API-rajapintoja, julkaista palvelupaketteja, kohdentaa markkinointia, perehdyttää ja palkita asiakkaita, kerätä palautetta, veloittaa ja laskuttaa sekä antaa asiakkaiden hallinnoida omia liittymiään ja maksaa yhdestä digitaalisesta lompakosta.

Digital BSS Suite 5 sisältää sekä perustoiminnallisuuksia, joiden avulla palveluntarjoajat voivat hallinnoida liiketoimintansa tavoitteita ja parantaa myyntiään, että keinoja vähentää toiminnan kuluja täyden palvelun avoimeen lähdekoodiin perustuvien pilvipohjaisten tuotteiden avulla. Sen ominaisuuksiin kuuluvat myös käytettävyyttä parantava itsekorjaava operaatioiden hallinta, uusien ominaisuuksien markkinoille tuonnin nopeuttaminen mikropalveluiden ja jatkuvien modulaaristen toimitusten myötä sekä markkinoiden johtava monikanavainen, omnichannel-asiakaskokemuksen hallinta.

”Tecnotree on keskittynyt toteuttamaan strategiaansa, jonka mukaisesti autamme asiakkaitamme muuttumaan todellisiksi tulevaisuuden digitaalisiksi palveluntarjoajiksi. Tuotteemme auttavat tälläkin hetkellä asiakkaitamme heidän matkallaan kohti digitaalisuutta, mutta Digital BBS Suite 5:n myötä esittelemme ketterän liiketoiminnan hallintajärjestelmän, jota tarvitaan menestymiseen digitaalisesti yhdistyneessä maailmassa. "sanoo Indrajit Chaudhuri, Tecnotreen Chief Product & Technology Officer. ”Olemme tehneet erittäin läheistä yhteistyötä avainasiakkaidemme kanssa ohjelmistopaketin suunnittelussa ja olemme varmoja, että se palvelee kaikkien asiakkaidemme tarpeita kaikkialla maailmassa, sekä kehittyneillä että kehittyvillä markkinoilla.”

Tecnotree esittelee Digital BSS Suite 5:tä Mobile World Congress Barcelonan hallin 5 osastolla #5J15 25.–28.2.