Mauritius Telecom julkistaa asiakkailleen uuden, Tecnotreen My Life Dashboard –alustaa hyödyntävän tuotteen

Tecnotree, kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, on saanut onnistuneesti päätökseen projektin, jolla se auttaa Mauritius Telecomia tuomaan asiakkaidensa ulottuville uuden “my.t Selfcare”-nettisovelluksen. ”my.t Selfcare” –sovellus perustuu Tecnotreen My Life Dashboard –tuotteeseen, jota käyttävät myös muut Afrikassa toimivat operaattorit. Tuote tehostaa ja laajentaa operaattorien ylläpito- ja palvelunhallintaa tilaajille reaaliaikaisesti vuorokauden ympäri aina tarpeen tullen.

“my.t Selfcare” –nettisovellus on Mauritius Telecomin yli miljoonan yksityisasiakkaan saatavilla. Uusi Selfcare-tuote tuo kaikki olennaiset palvelut, tarjoukset ja käyttäjätiedot Mauritius Telecomin asiakkaille ja se sisältää myös vuorokauden ympäri toimivat tukipalvelut. Selainpohjaiseen vuorovaikutteiseen nettisovellukseen pääsee tietokoneilla, tableteilla ja älypuhelimilla. Sovellus luo käyttäjälle räätälöidyn liittymän ja tarjoaa erilaisia palveluja sekä vakituisille että prepaid-tilaajille. Sen avulla käyttäjät voivat hakea turvallisesti erilaisia tarjouksia ja palvelupaketteja käyttäen intuitiivista käyttöliittymää. Lisäksi käyttäjät voivat hoitaa ostotapahtuman valittuja tarjouksia hyödyntäen, päivittää paremmaksi olemassa olevia asiakkuuksia tai tilata uusia palveluja, tarkastella ja maksaa laskuja sekä tehdä tukipyyntöjä ja seurata niiden etenemistä.

“Uuden “my.t Selfcare”-tuotteen avulla olemme ottaneet pitkän harppauksen digitalisoinnissa. Sovellus auttaa asiakkaitamme tuomaan tuotteemme ja palvelumme heidän ulottuvilleen. Prepaid-asiakkaille tämä on ensimmäinen kerta Mauritiuksella, kun heillä on pääsy yksittäisiin puhelutapahtumiin. Tecnotreen tiimin työpanos ja omistautuminen ansaitsevat erityisen kiitoksen, sillä ne auttoivat meitä saavuttamaan tavoitteemme,” kertoo Virendra Kumar Bissoounauth, Mauritius Telecom –yhtiön viestintäjohtaja. Tuotteen lanseeraustilaisuus tapahtui Mauritiuksen Port Louisissa, ja siihen osallistuivat muiden muassa teknologia-, viestintä- ja innovaatioministeri Yogida Sawmynaden, Mauritius Telecomin toimitusjohtaja Sherry Singh sekä useita Mauritiuksen hallinnon ylimpiä virkamiehiä.

“Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme jatkaa kumppanuutta avainasiakkaidemme kanssa heidän toteuttaessaan digitaalisointia ja tuodessaan markkinoille Tecnotreen Digital BSS –tuotteihin perustuvia ratkaisuja . Meille on ilo työskennellä Mauritius Telecomin kaltaisten asiakkaiden kanssa, jotka haastavat meidän innovatiivisuuttamme ja pyrkivät väsymättä tuomaan asiakkailleen maailmanluokan käyttäjäkokemuksia”, sanoo Padma Ravichander, Tecnotreen toimitusjohtaja.

“Pyrimme jatkossakin jatkuvasti parantamaan käyttäjäkokemusta ja tuomaan uusia ominaisuuksia, jotka perustuvat nopeisiin kokonaistoimituksiimme. Autamme Mauritius Telecomia asemoimaan tämän itsepalvelupohjaisen alustan heidän asiakkaidensa digitaalisen toiminnan keskiöön. Uskomme, että palvelu ei ainoastaan vähennä asiakaspalvelun soittojen määrää ja käyntejä myymälöissä vaan se auttaa myös operaattoriasiakkaitamme luomaan kestävän ja sitoutuneen vuorovaikutussuhteen heidän digitaaalisessa elämässään”, kertoo Indrajit Chaudhuri, Tecnotreen teknologiajohtaja.

Tecnotree Oyj

TECNOTREE LYHYESTI

Tecnotree on maailmanlaajuinen tuotteiden, asiakkaiden ja tulojen hallintaan tarkoitettujen IT-ratkaisujen toimittaja televiestintäalan tarpeisiin. Tecnotree auttaa viestintäpalvelujen toimittajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinoita. Tecnotree antaa palveluntarjoajille mahdollisuuden ansaita rahaa palvelupaketeista, tarjota yksilöllisiä käyttäjäkokemuksia ja tuottaa lisäarvoa asiakkuuden koko elinkaaren ajan. Tecnotree palvelee noin 90:tä palveluntarjoajaa noin 70 maassa. Tecnotree on listattu NASDAQ Helsingin päälistalle kauppakoodilla TEM1V.