Tecnotree toimittaa yhtenäisen puhelinneuvottelupalvelun Vodacomille Etelä-Afrikkaan

Tecnotree Oyj
5.6.2012 klo 08.30

Espoo – Operaattorien IT-ratkaisutoimittaja Tecnotree julkisti tänään toimittaneensa puhelinneuvottelujärjestelmän eteläafrikkalaiselle Vodacom-teleoperaattorille. Operaattorin Conference Call Advanced –palvelun avulla niin kuluttajat kuin yritysasiakkaatkin voivat vaivattomasti järjestää usean osallistujan telekonferensseja soittamalla tiettyyn numeroon tai lähettämällä palvelun aktivointiviestin.

Palvelu on helppo ja nopea ottaa käyttöön, ja osallistujat maksavat ainoastaan soitetuista puheluista. Conference Call Advanced –palvelu on saatavilla kaikille matkapuhelinliittymien, kiinteän verkon liittymien ja VoIP-liittymien tilaajille Etelä-Afrikassa.

MobileSQUARED-tutkimusyhtiön hiljattain julkaiseman Operator Trends 2012 –selvityksen mukaan 40% tutkituista operaattoreista tarjoaa jo nyt yhtenäisiä monipalveluliittymiä. Lisäksi kaksi prosenttia operaattoreista pyrkii tarjoamaan kiinteän- ja matkapuhelinliittymän sisältäviä palvelupaketteja omistamatta kuitenkaan kiinteää verkkoa itse.

“Tecnotreen asema Lähi-idän ja Afrikan puhepalvelumarkkinoilla on merkittävä. Kuten Vodacomin tapauksessa, työskentelemme jatkuvasti asiakkaidemme kanssa varmistaaksemme, että he saavat parhaan mahdollisen tuoton sekä hyödyn jo tekemistään investoinneista”, toteaa Kerry Koutsikos, Tecnotreen Lähi-idän ja Afrikan toimintojen johtaja.

Toimittajille tiedoksi
Operator Trends 2012 –tutkimus on ladattavissa osoitteesta www.tecnotree.com/whitepapers.

Lisätietoja
Kerry Koutsikos, Tecnotreen Lähi-idän ja Afrikan toimintojen johtaja: +971 44 33 1565

Tecnotree lyhyesti
Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, viestimiseen, asiakkuudenhallintaan ja sisältöliiketoimintaan. Tecnotreen ratkaisujen avulla tietoliikennepalvelujen tarjoajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa luomalla digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja, ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Tecnotree tunnetaan joustavuudestaan ja sitoutuneisuudestaan. Yhtiöllä on yli 900 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com