Tecnotree esitelmöi IQPC:n Maximising Customer Loyalty & Profitability –konferenssissa ja osallistuu North AfricaCom 2012 -konferenssiin

27.4.2012 klo 16.30

Espoo, Suomi – Telealan IT-ratkaisujen toimittaja Tecnotree on kutsuttu esitelmöimään IQPC:n Maximising Customer Loyalty & Profitability –konferenssiin Berliiniin 22.5.2012.

Amol Kulkarni, tuotehallinnon asiakastuotelinjan vetäjä, pitää esityksen siitä miten asiakasuskollisuutta voidaan lisätä koko asiakkaan elinkaaren ajan. Hän toteaa, että nykyisin ei enää riitä, että asiakkaat ainoastaan keräävät asiakasuskollisuuspisteitä, vaan asiakasohjelmien täytyy ylläpitää dialogia asiakkaan kanssa kaikissa mahdollisissa asiakasrajapinnoissa. Esitys selventää yhteyttä asiakasuskollisuuden elinkaaren sekä asiakasuskollisuusohjelmien välillä ja kertoo onnistuneiden asiakasuskollisuusohjelmien rakenteesta sekä siitä, miltä kyseiset ohjelmat tulevat näyttämään tulevaisuudessa. Lisäksi Tecnotree osallistuu konferenssiin näytteilleasettajana.

Tecnotree osallistuu myös North AfricaCom 2012 –konferenssiin, joka pidetään 15.–16.5.2012 Tunisissa, Tunisiassa. Konferenssissa Tecnotree esittelee viimeisimpiä ratkaisujaan, jotka mahdollistavat personoidun puhe-, data- sekä 3. osapuolen palveluiden paketoimisen. Asiakkaiden vaatimusten sekä operaattoritrenditutkimuksen perusteella on selvää, että uusia liiketoimintamahdollisuuksia on olemassa mutta niihin ei voida vastata pelkillä uusilla palveluilla. Sen sijaan on tarjottava yhä nopeammin palvelupaketteja, jotka koostuvat lankapuhelu-, mobiili- , laajakaista- ja maksuTV –palveluista. Lisää aiheesta kuulet messuosastollamme tai voit ladata alta aiheeseen liittyvän selvityksen.

Toimittajille tiedoksi
Bundle Services for Every Taste –selvitys sekä Operator Trends 2012 –tutkimus ovat ladattavissa osoitteesta www.tecnotree.com/whitepapers.

Tatu Tahkokallio, markkinointijohtaja, 09 804 781

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, viestimiseen, asiakkuudenhallintaan ja sisältöliiketoimintaan. Tecnotreen ratkaisujen avulla tietoliikennepalvelujen tarjoajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa luomalla digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja, ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Tecnotree tunnetaan joustavuudestaan ja sitoutuneisuudestaan. Yhtiöllä on yli 900 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com