Zain julkaisee helppokäyttöisen Visual Voicemail -palvelun Tecnotreen avulla

8.7.2014 klo 8.30

Dubai, Yhdistyneet Arabiemiraatit –  Kuwaitilainen matkapuhelinoperaattori Zain on yhdessä Tecnotreen kanssa tuonut saataville helppokäyttöisen Visual Voicemail -palvelun, joka on nyt saatavilla Zainin tilaajien olemassa oleviin iPhone- ja Android-älypuhelimiin.

Visual Voicemail on älypuhelinsovellus, jonka avulla puheviestit tallentuvat suoraan puhelimeen. Se tarjoaa miellyttävän käyttökokemuksen viestien selaamiseen, kuuntelemiseen ja vastaamiseen. Sovelluksen avulla tilaaja voi myös muuttaa puhepostipalvelunsa asetuksia ja personoida palvelua.

Nyt käyttöön otetun palvelun avulla Zain pystyy tarjoamaan tilaajilleen paremman käyttökokemuksen ja personoituja palvelupaketteja. Lisäksi Visual Voicemailia voidaan hyödyntää markkinoinnissa mm. kampanjoiden, myynninedistämistilaisuuksien ja mainonnan osana.

Palvelu on toteutettu Tecnotree AgilityTM Call Completion -ratkaisun ja Tecnotree Visual Voicemail -toiminnallisuuden avulla, jotka tarjoavat liittymärajapinnat sekä varsinaiseen puhepostijärjestelmään että tilaajien älypuhelimiin. Koska Visual Voicemail toimii itsenäisesti, voidaan se liittää kaikkiin aiempiin Tecnotreen puhepostijärjestelmiin.

Nadia Al Saif, Zain Kuwaitin lisäarvopalveluista vastaava johtaja kommentoi: ”Uuden palvelumme avulla asiakkaamme voivat viestiä puheviesteillä yhdellä hipaisulla sekä iPhone- että Android-puhelimillaan. Tarkoituksenamme on myös hyödyntää Visual Voicemail -alustaa kolmansien osapuolten mainonta- ja sisältöpalveluiden tuomiseksi älypuhelimiin, ja näin parantaa asiakkaiden sitoutumista sekä kasvattaa sisällöstä saatavaa liikevaihtoa.”

“Visual Voicemail -palvelu on laajentunut Applen iPhone-laitteista muihin suosittuihin markkinoilla oleviin Android-älypuhelimiin. Tecnotreen kokemus Lähi-Idässä on omiaan tukemaan Zainia uusien innovatiivisten palvelujen tuomisessa kuluttajille,” kertoo Stavros Vougas, Tecnotreen Aasian ja Tyynenmeren, Lähi-Idän ja Afrikan aluejohtaja.

Toni Stubin, Netprofile Finland, 040 865 6560, toni@netprofile.fi

NASDAQ OMX Helsinki Ltd
Tärkeimmät tiedotusvälineet

Tecnotree on kansainvälinen teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan. Tecnotree auttaa tietoliikennepalvelujen tarjoajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja. Tecnotreen ratkaisujen avulla operaattorit voivat tarjota yksilöllisiä palvelupaketteja, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yhtiöllä on yli 1100 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria yli 70 eri maassa. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.