Tecnotreeltä uusi asiakashallinta- ja laskutusjärjestelmä ketterille palveluoperaattoreille

20.2.2014, klo 8.30

Teleoperaattorien it-ratkaisutoimittaja Tecnotree julkaisi tänään valmiiksi paketoidun ja nopeasti käyttöön otettavan Tecnotree AgilityTM  BSS Express -asiakashallinta- ja laskutusjärjestelmän. Ratkaisun avulla operaattorit voivat kaupallistaa yksilöllisiä palveluita entistä nopeammin.

BSS Express vastaa ainutlaatuisen hyvin ketterien operaattorien haluun saada käyttöönsä riskittömiä, edullisia ja heti käyttövalmiita liiketoimintaratkaisuja, joita ei tarvitse räätälöidä ja jotka ovat palvelutarjoamasta riippumattomia. BSS Express toimii välittömästi yhteen eri telepalvelujen kanssa ja sisältää vakiomuotoiset toiminnallisuudet asiakkaiden ja tilausten hallintaan, itsepalveluun, palvelujen aktivointiin, laskutukseen, rahavirtojen hallintaan ja jälleenmyyjäkanavan hallintaan.

Operaattorit voivat BSS Expressin avulla toteuttaa joustavasti omiin liiketoimintamalleihinsa sopivia uusia ja innovatiivisia tuotteita, palveluita ja tarjouksia. Näin BSS Express luo mahdollisuuksia liikevaihdon kasvattamiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen.

“Olemme erittäin iloisia uudesta BSS Express -ratkaisustamme. Joustavien asennus- ja kaupallistamismallien ansiosta operaattorit voivat tänään hankkia kattavan ja toimintavarman ratkaisun asiakashallintaan ja laskutukseen”, sanoo Tecnotreen teknologiajohtaja Timo Ahomäki.

“BSS Express tarjoaa käytännönläheisen ratkaisun teleoperaattoreille, jotka joutuvat kamppailemaan matalien marginaalien ja kiireen kanssa. Tämän tuotteen avulla he voivat nopeuttaa kaupallisten tuotteiden julkaisua ja pysyä mukana kiivaasti muuttuvassa digitaalisessa markkinapaikassa”, Ahomäki jatkaa.

Lisätietoja
Toni Stubin, viestintätoimisto Netprofile, puh. (09) 6812 080, info@netprofile.fi

Tecnotree on kansainvälinen teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan. Tecnotree auttaa tietoliikennepalvelujen tarjoajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja. Tecnotreen ratkaisujen avulla operaattorit voivat tarjota yksilöllisiä palvelupaketteja, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yhtiöllä on yli 1100 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria yli 70 eri maassa. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.