Tecnotree voitti 10,4 miljoonan dollarin palvelusopimuksen Latinalaisessa Amerikassa

5.7.2012 klo 08.30

Espoo – Operaattoreiden IT-ratkaisutoimittaja Tecnotree on voittanut laajan palvelusopimuksen merkittävältä latinalais-amerikkalaiselta operaattoriryhmältä. Jatkuvan sopimuksen arvo on vuositasolla 10,4 miljoonaa Yhdysvaltain dollaria.

Sopimuksen mukaan palvelutarjonta laajenee perusohjelmistotuesta hallinnoituihin palveluihin.  Nämä kattavat uudenlaisen Tecnotree Managed Services -palvelutarjooman mukaisia järjestelmänhallinnan, konsultoinnin, versionhallinnan ja valvonnan palveluita. Tämän johdosta vuosisopimuksen arvo kasvaa alle 7 miljoonasta dollarista yli 10 miljoonaan. Laajennetut palvelut otetaan käyttöön asteittain vuoden 2012 jälkipuoliskon aikana.

“Vuonna 2011 kommunikoidun uudistetun strategiamme mukaisesti haemme kasvua laajentamalla monipuolisesti avainasiakkaidemme käyttämiä Tecnotree-ratkaisuja ja -palveluja. Tämä sopimus on merkittävä saavutus uusien hallinnoitujen palvelujemme kannalta”, toteaa Tecnotreen toimitusjohtaja Kaj Hagros.

Kaj Hagros, toimitusjohtaja, puh 040 849 1749

Ingrid Peura, viestintätoimisto Netprofile
puh. (09) 6812 080, info@netprofile.fi

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, viestimiseen, asiakkuudenhallintaan ja sisältöliiketoimintaan. Tecnotreen ratkaisujen avulla tietoliikennepalvelujen tarjoajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa luomalla digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja, ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Tecnotree tunnetaan joustavuudestaan ja sitoutuneisuudestaan. Yhtiöllä on yli 900 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com