Tecnotree uusii 1,9 miljoonan euron ylläpitosopimukset merkittävän operaattorin kanssa Iranissa

Tecnotree, kansainvälinen IT-ratkaisujen toimittaja, on saanut Iranissa toimivalta operaattorilta 1,9 miljoonan euron arvoisen sopimuksen toimittamiensa ohjelmistotuotteiden ylläpidosta.

Uusittu ohjelmiston ylläpitosopimus ulottuu kesäkuuhun 2019 ja koskee Tecnotreen avaintuotteiden ylläpitoa, joita ovat Asiakkaan elinkaaren hallinta (Customer Lifecycle Management), Laskutus (Billing), Lojaalisuus- ja kampanjahallinta (Loyalty & Campaign Management), Yritysintegraatio (Enterprise Integration), Provisiot (Provisioning) ja Sisällöntuotantoalustat (Content Delivery platforms), jotka auttavat asiakkaita johtamaan omaa liiketoimintaansa menestyksekkäästi.

”Olemme erittäin tyytyväisiä nähdessämme, että nykyiset asiakkaamme turvautuvat ja luottavat Tecnotreehen BSS-avaintuotteidemme toimitusten, toiminnan ja huollon kumppanina”, kertoo Padma Ravichander, Tecnotreen toimitusjohtaja.

Lisätietoja:

Padma Ravichander, toimitusjohtaja, puhelin +97 15 641 414 20