Tecnotree toimittaa liiketoiminnan tukijärjestelmän satelliitti-tv –operaattorille Thaimaahan

3.2.2014, klo 8.30

Teleoperaattorien it-ratkaisutoimittaja Tecnotree on tänään julkistanut solmineensa sopimuksen liiketoiminnan tukijärjestelmän toimittamisesta thaimaalaiselle satelliitti-tv-operaattorille GMM Z:lle.

Järjestelmä koostuu edeltäkäsin yhteensovitetuista Tecnotree AgilityTM Convergent Billing -, Care- ja Unified Product Catalogue -tuotteista, palvelujen aktivoinnin mahdollistavasta toiminnallisuudesta ja tuesta satelliitti-tv-palveluille.

Ratkaisun toimitus on jo alkanut, ja sen odotetaan olevan käytössä vuoden 2014 ensimmäisen puoliskon loppuun mennessä.

Stavros Vougas, Tecnotreen Afrikan, Lähi-idän ja Aasian johtaja kommentoi: “Kuluttajat vaativat yhä enemmän palveluja, jotka ovat yksilöllisiä ja toimivat hyvin yhteen. Sisältö ja sovellukset vastaavat suuresta osasta markkinoiden kasvua. Tästä syystä operaattorit etsivät innokkaasti tapoja ansaita tarjoamillaan palveluilla, kuten kiinteä ja mobiili laajakaista sekä LTE- ja satelliittitekniikat.”

”GMM Z:n kanssa solmimamme sopimus osoittaa erinomaisesti, kuinka nopeasti digitaalisten palvelujen markkinapaikat kehittyvät ja millaisia haasteita tämä asettaa liiketoiminnan tukijärjestelmille. Olemme yhdessä GMM Z:n kanssa sopineet, että lähestymme toimitusta ja sen räätälöintiä ketterästä näkökulmasta. Tämä on perusedellytys nykypäivän integroiduille liiketoiminnan tukijärjestelmäprojekteille”, Stavros Vougas jatkaa.

Lisätietoja
Toni Stubin, viestintätoimisto Netprofile, puh. (09) 6812 080, info@netprofile.fi

Tecnotree on kansainvälinen teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan. Tecnotree auttaa tietoliikennepalvelujen tarjoajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja. Tecnotreen ratkaisujen avulla operaattorit voivat tarjota yksilöllisiä palvelupaketteja, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yhtiöllä on yli 1100 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria yli 70 eri maassa. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.