Tecnotree esitelmöi Billing, Policy & Charging Latin America 2012 –kongressissa

3.8.2012 klo 11.45

Espoo – Operaattorien IT-ratkaisutoimittaja Tecnotree on kutsuttu esitelmöimään Billing, Policy & Charging Latin America –kongressiin Rio de Janeiroon 14.8.2012.

Márcio Nardin Mazzini, Tecnotreen ratkaisumyyntipäällikkö, pitää kongressissa esityksen aiheesta Convergent Billing. Esitys keskittyy teleoperaattoreiden kohtaamiin laskutushaasteisiin, joita  monikanavajakelun (lanka- ja mobiililiittymät, laajakaista, kaapelitelevisio), erilaisten maksutapojen (ennakkomaksu, kuukausimaksu, yritysratkaisut) ja kattavien palvelu- ja sisältöpakettien (puhe-, data, viesti- ja lisäarvopalveluiden sekä sovellusten) tarjoaminen tuo mukanaan. Esitys käsittelee myös yhtenäisen laskutuksen tulevaa kehityspolkua sekä selventää palvelupakettien tärkeää roolia. Esityksen loppupuolella käydään läpi yhtenäiseen laskutukseen liittyvä asiakasesimerkki.

Kongressiin osallistujat ovat tervetuloa tutustumaan Tecnotreen osastoon varsinaisissa näyttelytiloissa. Saadaksesi lisätietoja kongressista tai varataksesi tapaamisajan ota yhteyttä yhteyshenkilöömme Eliane Mayoranoon: eliane.mayorano@tecnotree.com, puh. +55 11 5105 2909.

Lue lisää Tecnotreen osallistumisesta Billing, Policy & Charging Latin America –kongressiin.

Lisätietoja
Oscar Fernández, Latinalaisen Amerikan toimintojen johtaja, puh. +55 11 5105 2990

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, viestimiseen, asiakkuudenhallintaan ja sisältöliiketoimintaan. Tecnotreen ratkaisujen avulla tietoliikennepalvelujen tarjoajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa luomalla digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja, ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Tecnotree tunnetaan joustavuudestaan ja sitoutuneisuudestaan. Yhtiöllä on yli 900 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com