TECNOTREEN VUOSIKOOSTE 2010

Tecnotree Oyj                                                                    PÖRSSITIEDOTE
                                                                                           17.1.2011 klo 14.00

TECNOTREEN VUOSIKOOSTE 2010

Tecnotree Oyj on julkaissut koosteen vuoden 2010 tiedotteistaan internetsivullaan www.tecnotree.com.
Koska tiedotteet koskevat vuoden 2010 tapahtumia, osa niiden sisältämistä tiedoista saattaa olla vanhentunutta.

Tuomas Wegelius
talousjohtaja
tuomas.wegelius@tecnotree.com

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, viestimiseen sekä asiakkuudenhallinta- ja sisältöliiketoimintaan. Tecnotreen ratkaisujen avulla tietoliikennepalvelujen toimittajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa luomalla digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja, ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Tecnotree tunnetaan joustavuudestaan ja sitoutuneisuudestaan. Yhtiöllä on yli 800 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com