NÄKYMÄT VUODELLE 2011

Pörssitiedote 23.3.2011 klo 15.30

Yhtiö on parhaillaan toteuttamassa laajennetun tuotevalikoiman mukaista strategiaansa. Olemme muuttumassa laaja-alaiseksi telekommunikaatioalan järjestelmäratkaisujen kehittyneeksi tarjoajaksi. Tuoteliiketoimintojemme (lähinnä puheviestintä ja ennakkomaksujärjestelmät) elinkaari on kypsässä vaiheessa. Sen sijaan odotamme uutta kasvua, joka perustuu uuteen tuote- ja ratkaisuvalikoimaamme, josta tiedotimme 14.2.2011.

Koko vuoden liikevaihdon ja oikaistun liiketuloksen arvioidaan olevan samalla tasolla kuin vuonna 2010. Ensimmäisen vuosineljänneksen liikevaihto ja oikaistu liiketulos ovat alhaisemmat kuin vuotta aiemmin. Neljännesvuosikohtaiset vaihtelut ovat merkittäviä.

Oikaistu liiketulos on liiketulos ennen tuotekehitysaktivointeja, niiden poistoja ja kertaluonteisia kuluja.

Kaj Hagros, toimitusjohtaja, p. 040 849 1749

Tecnotree on kansainvälinen operaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa palveluita ja ratkaisuja veloitukseen, laskutukseen, viestimiseen, asiakkuudenhallintaan ja sisältöliiketoimintaan. Tecnotreen ratkaisujen avulla tietoliikennepalvelujen tarjoajat voivat kasvattaa liiketoimintaansa luomalla digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja, ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Tecnotree tunnetaan joustavuudestaan ja sitoutuneisuudestaan. Yhtiöllä on yli 800 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteess www.tecnotree.com .