Atul Chopra on peruuttanut Tecnotreetä vastaan nostamansa kanteen singaporelaisessa välimiesoikeudessa

30.5.2014 klo 13.00

Atul Chopra on peruuttanut Tecnotreetä vastaan 12.3.2013 singaporelaisessa välimiesoikeudessa nostamansa kanteen ja luopunut  kaikista kanteen mukaisista vaatimuksista. Kanteessa Atul Chopra ja häntä lähellä oleva Aparna-niminen yhtiö vaativat yhteensä noin 1,1 miljoonan euron suuruisia korvauksia Tecnotreeltä.

Asiaan liittyen Tecnotree, Atul Chopra ja  Aparna-niminen yhtiö ovat sopineet kaikkien osapuolten kesken vireillä olevien oikeustoimien ja vaatimusten peruuttamisesta. Singaporen välitystuomioistuin on tänään vahvistanut osapuolten välisen sovinnon. Osana tehtyä sovintosopimusta Tecnotree maksaa Chopralle 100 000 euron kertaluontoisen korvauksen.

Ilkka Raiskinen, toimitusjohtaja, puh. 045 3113113

Tecnotree on kansainvälinen teleoperaattoreiden IT-ratkaisujen toimittaja, joka tarjoaa ratkaisuja palveluiden, asiakkaiden ja laskutuksen hallintaan. Tecnotree auttaa tietoliikennepalvelujen tarjoajia kehittämään liiketoimintaansa kohti digitaalisten palvelujen markkinapaikkoja. Tecnotreen ratkaisujen avulla operaattorit voivat tarjota yksilöllisiä palvelupaketteja, parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa lisäarvoa asiakkaidensa elinkaaren kaikissa vaiheissa. Yhtiöllä on yli 1100 työntekijää, jotka palvelevat maailmanlaajuisesti yli 100 operaattoria yli 70 eri maassa. Yhtiön osakkeet noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:n päälistalla tunnuksella TEM1V. Lisää tietoa yrityksestä osoitteessa www.tecnotree.com.